Referencer

Han strutter af selvtillid, når vi går med på hans ideer

"Min søn Sylvester og jeg har været på legedag en del gange med Trine.

Det er fantastisk at se, hvordan Sylvester vokser på sådan en legedag, hvor det er børnene der må bestemme.

På legedagen skal de voksne følge det, som børnene vælger at lege, og i Sylvesters tilfælde, er dette en kæmpe modsigelse til, hvordan hans hverdag normalt ser ud. Det er en stor fornøjelse at se, hvordan han strutter af selvtillid og glæde, når han oplever, at vi er med på alle hans ideer.

Personligt er det interessant at opleve, hvor udfordrende jeg synes det er at være til stede og lege, og ikke lige smutte ud og tage opvasken i stedet for -jeg finder det stadig svært. Det, der motiverer mig til fortsat at øve mig, er imidlertid, at efter en legedag har jeg oplevet en helt særlig kærlighed og varme mellem mig og min søn. En følelse af samarbejde og tillid -og nogle rigtige gode indforståede grin.

Jeg er vild med Trines legende, empatiske og vedholdende tilgang til børn -og ikke mindst til deres forældre!!!!"

– Katrine Bøegh, pædagogisk antropolog

IMG-20201004-WA0000_edited.jpg

Trines løsninger rammer plet

“Min kæreste og jeg kontaktede Trine, da vi gerne ville have nogle professionelle råd omkring det at blive forældre. På den måde håbede vi på at kunne skære igennem forvirringen af families og venners mange gode men også vidt forskellige råd.

Trine har løst denne opgave på den mest imponerende vis. Hun er enormt god til at lytte, hvilket gør at hendes løsninger altid rammer plet. Hun forstår simpelthen, hvad vi snakker om. Og så har hun en kæmpe erfaring og indsigt, som hun deler rundhåndet ud af. Hun er kort sagt i besiddelse af en sjælden blanding af enorm professionel kompetence og tilsvarende menneskelig forståelse og varme. Vi kan derfor ikke anbefale Trines Familieskole.

– Søren

Nu kan jeg rumme mine børns gråd og brokkeri

"Da jeg fødte mit første barn, havde jeg en efterfødselsdepression i flere år. Jeg følte mig ensom og græd meget. Det betød også, at jeg råbte meget ad min datter og skældte ud. Jeg var tit psykisk fraværende og havde angst.
At være i konsultation hos Trine betød, at jeg fik den hjælp, jeg havde brug for. Jeg fik set på mine egne barndomstraumer i trygge rammer og fik dermed en større forståelse for, at jeg reagerede, som jeg gjorde. Derudover fik jeg nye metoder til, hvordan jeg i stedet kunne reagere overfor min datter og senere også overfor min søn. Ting, som min psykolog ikke havde kunnet hjælpe mig med.

Før lukkede mit system fuldstændig ned, når min datter begyndte at græde, jeg kunne ikke rumme det og begyndte selv at græde og skrige og agere voldsomt. Men nu er jeg helt rolig og har overskud til at rumme mine børns gråd og "brokken” samtidig med, at jeg kan trøste dem og være der for dem.
Det vil jeg være Trine taknemmelig for resten af mit liv. Hun har hjulpet mine børn til at få et meget bedre liv i vente, end de havde før.

Trine er enormt kompetent og erfaren. Jeg ville ønske, alle forældre havde mulighed for at møde hende. Hun er fagligt sindssyg dygtig, og personligt er hun så blid, tålmodig og hjertelig. Jeg har lært så meget ved bare at se på, hvordan hun taler og er."

– Anonym

Meget bedre putninger

V​i kontaktede Trine med behovet for at få vores datter til at falde hurtigere og bedre i søvn og skabe nogle gode rammer omkring putningen. Trine har givet os konkrete, håndgribelige og overskuelige værktøjer til brug både i puttesituationen og også i løbet af dagen, og vi har gennem vejledningerne følt os både set og hørt.

Vi kan derfor varmt anbefale Trines Familieskole.

– Laura og Anders